pondelok 29. júla 2013

Detaily zo Žilinského zrazu (a ak aj náhodou celky, tak jedine z topánkami)


Mini-Žilinský zraz bol aj napriek malej účasti (alebo možno vďaka nej) strašne milý. Ďakujem Saly, Rinako a Nexus za príjemnú spoločnosť. 

A taktiež ďakujem náhodným okoloidúcim sa milé reakcie. Ešte som nezažila meet-up v meste z tak príjemnými ľuďmi. Samozrejme lolita bola pre nich nová a "čudná", lebo niečo také ešte nevideli, ale zaujímali sa o to a pýtali sa čo to je, lebo sa im to páčilo. Keď si nás chceli odfotiť, vždy sa opýtali (o tom sa nám v mestách ako Bratislava môže iba snívať). 
Proste Žilina je loli-friendly mesto na meet-upy! 

Moja posadnutosť detailnými, až makro fotografiami, naberá obrovský rozmer, čo môžte vidieť aj v tomto článku.  







Postihnutý kôň. Ale on si to môže dovoliť lebo je to Aqua-kôň. 

















Klobúk a blúzka: H&M, šaty: Baby the stars shine bright, kabelka: Muchacha Ahcahcum, pančušky:Teja Jamilla, boty: Bodyline. 


4 komentáre:

  1. awww ty tvoje pančušky jsou dokonalé ^^ ....závidím ti, že ses neupekla...v tak horkém počasí bych se do lolity nenasoukala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nemôžem chodiť z odhalenou kožou, spálila by som sa takže som zvyknutá chodiť celá zahalená :) A práveže keď mám na sebe takéto ľahučké šifónové blúzky je mi menej teplo, nepraží mi slnko na kožu :)

      Odstrániť
  2. Ty šaty od BABY jsou naprosto perfektní a moc ti sluší! Líbí se mi to vázání za krkem! Šíleně ti závidím klobouček, protože ho právě nemůžu nikde najít. T_T

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ^^ Skús skúsiť ešte v GATE, myslím že tam som podobný teraz niekedy videla :)

      Odstrániť