streda 25. februára 2015

Kissakahvila / Cat Cafe

Nie, ešte som nezamrzla! (Aj keď som k tomu nemala veľmi ďaleko). 
Zima bola studená a tmavá, to sa ani domácim nič nechcelo, tak sme boli všetci niekde zalezený pri knižke.  Dni sa ale od nového roka začali predlžovať a mne sa vrátila chuť cestovať
(aj keď je stále nechutne zima).

Tak som sa teda zase raz vybrala do Tampere, tentokrát so slečnou Mimmu.
Navštívili sme Kissakahvila Purnauskis, teda Cat Cafe. (Koncept tohoto typu kaviarní je veľmi milý, vychutnávate si kávu s koláčikom, a môžete pritom otravovať okolo poležiavajúce a o svet sa absolútne nezaujímajúce mačky)



Rybky v akváriu z nejakého záhadného dôvodu chýbajú.




Táto biela slečna sa rozhodla, že najlepšie jej bude pod mojou spodničkou :)


                         

5 komentárov:

  1. Nyuuuu....konečně bych taky měla do nějaké kočičí kavárny jít. Rein říkala, že už byla v jedné v Praze a nedávno se na mé FB zdi vášnivě diskutovalo, že v Praze existuje i kočičí TIME kavárna :3.
    Nejen bílá kočka má ráda spodničky :D Moje černé Kotě do nich leze pokaždé, co je mám na sobě nebo jsou odloženy někde "venku" na gauči. Zjistila jsem, že lolita je někdy dosti anti-kočková -> někdy mám sukně tak široké, že opravu nevidím, kde to Kotě je, i když zrovna stojím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My myslím na Slovensku ani žiadnu nemáme, teda minimálne o žiadnej neviem, takže pre mňa to bol naozaj zážitok :) Špeciálne teraz, strašne mi v živote chýbajú mačky! Tu (z pochopiteľných teplotných dôvodov) nenatrafíš ani na také tie pouličné, takže som začínala mať mačací absťák :D
      Awww to je strašne rozkošné. Ale nieže by som sa im čudovala, tiež mám niekdy chuť sa iba tak zachumeliť do spodničiek a zaspať :D

      Odstrániť
  2. kedy uz toto konecne niekto otvori aj u nas!!! hoci, kedze my prave otvarame podnik, obavam sa, ze Slovenska hygiena by majitela najskôr dostala do blazinca..... ale ak by to preslo, bolo by to moje oblubene miesto!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, mačičková kaviareň je presne to čo v BA chýba! :)
      Ale je fakt že keď vidím čo sa deje so Šafkom, Pánom Králičkom a Mestskými hradbami, ani sa nečudujem že sa nikto do nových projektov veľmi nehrnie :/

      Odstrániť
  3. Ty kočky vypadají náhodou celkem přítulně! Ta kavárna, kde jsme byly s kamarádkami, byla přeplněná lidma a všechny kočky chrápaly pod stropem, aby k nim náhodou někdo nemohl >.<

    OdpovedaťOdstrániť