nedeľa 5. januára 2014

Tony Moly Cat's Wink BB Cream - Review


Zoznámte sa s mojím obľúbeným BB creamom, TONY MOLY Cats Wink Shiny BB Cream SPF25 PA++.  (S mojou úchylkou na pekné obaly asi nieje prekvapivé že som sa zaľúbila do niečoho takéhoto, ale má aj iné klady ako len pekný obal!) 

Som sním natoľko spokojná, že nemám chuť skúšať nič iné, toto je už moje druhé balenie (a to to prvé vydržalo celkom dlho, kúpila som si ho okolo minuloročného AnimeFestu a používala naozaj denne). Objednávam ho cez Ebay, cena je okolo 10$, čo zase nieje také strašné. Obsah je 50g. 

Nemám bohvieako problémovú pleť, takže vlastne nie som veľmi náročná, jediné čo potrebujem je aby mi to ráno trochu zakrylo kruhy pod očami, sem-tam zjednotilo farbu a v kombinácii s púdrom dodalo pocit že som pre svoj vzhľad aspoň niečo urobila. Všetky tieto kritéria zvláda Tony Moly bravúrne. (UV ochrana, faktor SPF 25 a podobne sú taký príjemný bonus)

Konzistencia nieje ani moc riedka, ani moc hustá, vyhovuje mi, ale možno som iba zvyknutá. Vôňa je nevýrazná, celkom príjemná. 


Výhody: 

- krásny design
- prijateľná cena
- skvelý pre moju strašne svetlú tvár 
- dlho vydrží

Nevýhody:

- treba ho objednávať, takže chvíľu trvá kým príde 
- po dlhšom používaní zostávajú zvyšky vo vrchnáčiku (je mi to úplne jedno ale niekomu by to mohlo vadiť)
- asi by bol nevhodný pre tmavšiu pleť


Celkové hodnotenie 5/5 ♥

Som konzervatívna, keď miniem tento, zase si kúpim taký istý :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára