utorok 13. augusta 2013

Veľký ovievací post + DIY kabelkový vejár

Toto leto je čo sa týka teplôt doslova pekelné. Moje rozhodnutie zaobstarať si pekný vejár to značne urýchlilo. 5.48 USD, free shipping, bavlnená krajka vo farbe ivory, drevená kostra. Jedným slovom milujem ebay, nechcem vedieť koľko by ma taký stál v nejakom darčekovom obchode v Bratislave.  


Kým dorazí, narýchlo som si vyrobila papierový. Zo vzorovaných baličákov z povianočného výpredaja v IKEA. Nezaberá  moc miesta a ten závistlivý pohľad spolucestujúcich v MHD je na nezaplatenie :D






7 komentárov:

  1. Aj ja ho máááám! :D Ale nie lacno z ebaya, draho zo svadobného salónu, nooo... :D A bol to set aj so slnečníčkom. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej na ten slnečník som tiež pozerala...keď budem mať zase dáke peniaze, zaobstarám si aj ten :D Máš malý či veľký?

      Odstrániť
  2. Jeee ten krajkový vějíř je krásný. Jen bych se asi bála, že se ta krajka protrhne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak uvidím, ale vyzerá byť dosť pevná takže dúfam že niečo vydrží :)

      Odstrániť
  3. Pěkný vějíř :) (ten zakoupený) no a taky je pěkný i ten z IKEY ani nevím, že lze v Ikei sehnat tak pěkně barevné kombinace a ne jen ty jejich vykřičené hrůzy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ^^ ono to bolo také Vianočné balenie aj z nálepkami a stužkami, v povianočnom výpredaji strašne lacné :D

      Odstrániť
  4. Ten vějíř je krásný :)
    A ten papírový je cute ^^

    OdpovedaťOdstrániť