nedeľa 8. júla 2012

Deň 9. 10 vecí ktoré by si nikdy nerobila v lolite


Nad týmto som musela veľa rozmýšľať .... najprv som si povedala nieje predsa nič čo by sa nedalo robiť v lolite! (respektíve čo by som v nej nechcela robiť lebo ja by som v nej chcela robiť všetko) nakoniec po dlhom rozmýšľaní som stvorila tento zoznam :)  

1. Tak aktuálne letne- Ísť na festival typu hudobno/filmový proste stanovačka. V tomto teple tri a viac dní v stane možnosť hyginy veľmi malá proste asi nič pre nosenie lolity. A sedieť na zemi uprostred bordelu a špakov vo vašom Babye za ťažké peniaze asi tiež nebude to pravé :D

2. Maľovať. (hej aj byt xD) ale v zásade čokoľvek čo rada robím. Som priaznivec dajme tomu hmmm "akčnej maľby" čo v preklade znamená že je bordel a farba všade nie len na plátne :D:D

3. Upratovať. Asi niesom jediná čo vo svojích šatách nerada umýva podlahy :D

4. Piecť. Je pritom somnou podobný problém ako keď maľujem. Všetko je všade :D 

5. Ísť na túru lesom. Aj keď ja pevne verím že raz zdolám Gerlach vo svojich RHS aby som dokázala aké sú úžasne pohodlné...... 

6. Blbnúť z mojou mačkou. Je to síce cute predstava  lolita a jej zvieratko ale moja mačka z oblubou škriabe všetko čo mám náhodou oblečené :D

7. Chodiť do školy. Síce by som to strašne chcela ale zo školy vždy chodím špinavá od farieb až za ušami ...

8. Liezť na strom oberať čerešne. Wtf? ako ma mohlo toto napadnúť :D

9. Chystať sa na meet up niekde inde ako u Barborky doma. Je to také super keď sme dve ráno si pomáhame ideme spolu a vraciame sa spolu. Ďakujem Baška!

10.  A už ma vážne nič nemôže napadnúť! Teda ak do tohoto bodu nechcem dať "chytať ryby" alebo niečo podobne strelené :D myslím že napriek tomuto zoznamu sa dá robiť v lolite všetko! Napríklad keď pečiem dám si obrovskú krajkovanú zásterku :) a keď nie priamo v lolite tak aspom niaky casual outfit :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára