sobota 2. júna 2012

Handmade Hats by ImperialFiddlesticks

Volá sa Andrea Ottosson a vyrába klobúky. Úžasné klobúky!

(odkaz na jej DA)

Žena zo Švédska, na DeviantArte zaregistrovaná už 7 mesiacov. Zato má 2600 pageviews čo je asi tolko čo sa mne podarilo za 2 roky :D (ok momentálne mám 3500 juch! :D)
Naozaj som sa asi zalúbila! jednoducho potrebujem viac klobúkov do môjho šatníka!


Pár fotiek na modelkách:













A niečo z jej tvorby: 
















Tolko inšpirácie! Musím prísť na princíp ako to robí a vyrobiť si nejaké aj ja! Takže na ďalšom meet-upe ma čakajte s klobúkom ženy! :D




2 komentáre:

  1. Óóó, to je aké pjekné! Aj ja strašne ľúbim klobúky, či skôr mini top hats a tiež by som ich rada vedela takto pekne vyrábať! Tie "pirátske" sa mi ľúbia, len by som ich asi nemala moc k čomu nosiť, hoci tam tá biela modelka (biela až belaso modrá) nie je až tak pirate a má taký klobúšok a vyzerá to dobreee! Ó la la, možno tiež niečo vyhútam v priebehu vekov :D

    Na tvoj klobúšok sa tešíííííííííííím! :)

    OdpovedaťOdstrániť