streda 21. marca 2012

GreenTree LoliPiatok v stredu a nie tak úplne loli :)

Taká menšia loli/neloli kávička keď mi Dada doniesla topánočky :)

Dada z Kamilkou a Sloníkom


botičky čo budem mať na AS (ja v bielom! :D)


Dadin sloník :)


cestou naspeť sme šli Barborke naproti ktorá chúďa musela byť v robote. Fotka z jediným pozadím na ktorom ma je vidieť :D
*
*
*
Báli sme sa že nás zavrú v Medickej záhrade tak sme skúšali či by sme sa odtial vedeli dostať podla Barborkinej teórie -"keď zmestíš hlavu zmestíš celé telo" :D







a ešte sme sa boli najesť v ikei :) Barborka nakúpila plno látky tak som zvedavá čo z toho stvorí :D




4 komentáre:

  1. Jejky! ^^ a aj kvetinky SMYCKA som pokupovala!
    Inak pola mňa by sme po tej obhajobe SOČky vo štvrtok mohli ísť do IKEI! xO pozvem Vás za odmenu na mesové gulky, lebo su super xD
    čo hovorííte?? ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oo SMYCKAAA :D:D ano aňooo pome do ikei :) ja síce jepapám guličky ale aj tak tam poťme :) a inak pustí ma Jentnerová?

    OdpovedaťOdstrániť